Käyttöehdot
FUNNEL 4 YOU Ab
Päivitetty: 24. lokakuuta 2024
Suosittelemme kaikkia asiakkaitamme lukemaan nämä käyttöehdot huolellisesti ennen kuin he ostavat, käyttävät tai saavat käyttöönsä yrityksen palvelun "Oman elämäni pomo".
1. Yleistä
1.1. Nämä käyttöehdot koskevat "Oman elämäni pomo – 8 viikon ohjelma + bonukset" ja "Oman elämäni pomo - 12 viikon VIP valmennus" -palvelua, jota hallinnoi ja ylläpitää Funnel 4 You Ab (2997167-9), jäljempänä "Yritys". "Asiakas" viittaa kaikkiin Yrityksen "Oman elämäni pomo" -palvelun ostajiin ja/tai käyttäjiin.
1.2. Nämä käyttöehdot, jäljempänä "Ehdot", määrittelevät, miten Asiakas voi käyttää "Oman elämäni pomo" -palvelua sekä siihen liittyviä materiaaleja ja sisältöjä. Tutustu näihin ehtoihin huolellisesti.
1.3. Ostamalla tai käyttämällä "Oman elämäni pomo" -palvelua asiakas hyväksyy nämä Ehdot sellaisina kuin ne on esitetty ja sitoutuu niihin laillisesti.
2. Käyttö ja suostumus
2.1. Ostamalla tai käyttämällä "Oman elämäni pomo" -palvelua Asiakas sitoutuu noudattamaan Yrityksen käyttöehtoja, tietosuojaseloste ja muita soveltuvia ehtoja.
2.2. "Oman elämäni pomo" -palvelu on tarkoitettu vain käyttäjille, jotka ovat vähintään kahdeksantoista (18) vuotta vanhoja.
2.3. Kuka tahansa alle 18-vuotias, joka rekisteröityy palveluun, käyttää sitä tai saa siihen pääsyn, toimii ilman lupaa, luvattomasti ja rikkoo näitä Ehtoja. Käyttämällä tai saamalla pääsyn "Oman elämäni pomo" -palveluun, Asiakas vakuuttaa olevansa vähintään kahdeksantoista (18) vuotta vanha.
2.4. Ostamalla "Oman elämäni pomo" -valmennusohjelman Asiakas saa yhtenä keskeisenä etuna kahdeksan viikon mittaisen ilmaisen pääsyn yksinoikeudelliselle yhteisöalustallemme. Tämä yhteisö on keskeinen osa oppimistasi ja kehitystäsi, tarjoten live-istuntoja, Q&A-mahdollisuuksia ja vuorovaikutusta muiden jäsenten kanssa, kaikki suunniteltu parantamaan kokemustasi ohjelman aikana.
Aktivoidaksesi ilmaisen yhteisöpääsysi, sinun on syötettävä luottokorttitietosi uudelleen alkuperäisen ostoksen jälkeen. Tämä prosessi ei käynnistä mitään maksuja, mutta se vaaditaan kahden ilmaiskuukauden yhteisöpääsyn avaamiseksi. Tämä järjestely on suunniteltu helpottamaan siirtymistäsi sujuvasti 49 euron kuukausitilaukseen alkuperäisen kahdeksan viikon jakson jälkeen, jos päätät jatkaa yhteisön resurssien hyödyntämistä. Jos päätät olla jatkamatta, voit peruuttaa tilauksen vaivattomasti nappia painamalla jäsenportaalissasi tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakasvalitukset@omanelamanipomo.fi. Jatkaminen ilmaisjakson jälkeen ei ole pakollista, ja rohkaisemme sinua tekemään päätöksen, joka parhaiten sopii jatkuviin oppimis- ja verkostoitumistarpeisiisi.
Hallinnoidaksesi tilaustasi, mukaan lukien peruutukset, käy yhteisömme laskutusportaalissa. Kirjaudu yhteisön laskutusportaaliin käyttämällä samaa sähköpostiosoitetta, jolla rekisteröidyit yhteisöön. Tämä portaali on tarkoitettu ainoastaan tilauksesi hallintaan sekä laskujen ja kuittien saamiseen."
3. Hyvityskäytäntö
3.1. Suosittelemme kaikkia asiakkaitamme lukemaan tämän Hyvityskäytännön, jäljempänä "Käytäntö", huolellisesti ennen kuin he ostavat, käyttävät tai saavat käyttöönsä Yrityksen "Oman elämäni pomo" -palvelun.
Hyväksymällä nämä käyttöehdot asiakas antaa suostumuksensa digitaalisen sisällön toimittamiseen sähköisesti ennen peruuttamisajan päättymistä ja on tietoinen siitä, että tässä tapauksessa hän menettää peruuttamisoikeutensa.
Yritys tekee "Oman elämäni pomo" -palvelustaan matalariskisen ja korkeatuottoisen, jotta asiakas saavuttaisi ohjelmasta optimaaliset tulokset. Yrityksen 100% toimintaperusteinen takuu koskee seuraavaa tuotetta:
"Oman elämäni pomo – 8 viikon ohjelma + bonukset"
"Oman elämäni pomo - 12 viikon VIP valmennus" -palvelua
"Mestarikuvaajaksi 10 tunnissa"
Lue tämä Käytäntö kokonaisuudessaan ennen liittymistä. Kun uusi asiakas liittyy, Yritys haluaa, että asiakas pystyy suorittamaan ohjelman, toteuttamaan opitut asiat ja saamaan tuloksia ohjelmasta. Yritys tarjoaa 100% toimintaperusteisen takuun, joka edellyttää asiakkaan toimintaa ja sitoutumista siihen, mitä Yritys opettaa "Oman elämäni pomo" -palvelussa.
3.2. "Oman elämäni pomo - 8 viikon ohjelma + bonukset" hyvityskäytäntö
Asiakas ei ole oikeutettu rahapalautukseen. Sen sijaan, jos asiakas suorittaa koko ohjelman, täyttää kurssimoduulit, suorittaa työkirjat ja toteuttaa tehtävät ja voi toimittaa todisteet (esim. kuvakaappaukset, täytetyt työkirjat ja katsotut videot), että toiminnasta huolimatta ohjeet ja menetelmät eivät ole toimineet asiakkaalle (*esim. ei kokeiluasiakasta tai asiakaskontaktia saavutettu), asiakkaalla on oikeus pyytää jatko- tai lisäkäyttöä ohjelman jäsenalueelle ja yhteisöön.
Jatko- tai lisäkäyttöä myönnetään niin kauan kuin asiakas on aktiivisesti yrittänyt saavuttaa tuloksia ja on täyttänyt ohjelman vaatimukset. Jatkuva pääsy tarkoittaa, että asiakas voi palata ohjelman materiaaleihin ja osallistua yhteisön tukiin, mukaan lukien viikoittaiset Q&A-istunnot, joissa hän voi esittää henkilökohtaisia kysymyksiä.
Ennen kuin asiakas voi pyytää jatko- tai lisäkäyttöä, hänen tulee täyttää kaikki kriteerit, jotka on asetettu Ohjelman valmistumislomakkeessa. Kun lomake on täytetty, merkitty valmiiksi ja todisteet tehdystä työstä (esim. kuvakaappaukset) on ladattu, vasta sitten pyyntö voidaan käsitellä.
3.3. "Oman elämäni pomo - 12 viikon VIP valmennuksen" hyvityskäytäntö
Asiakas ei ole oikeutettu rahapalautukseen. Sen sijaan, jos asiakas osallistuu ohjelmaan ja täyttää VIP-valmennuksen lisäehdot, mutta ei saavuta tuloksia, hän voi pyytää jatko- tai lisäkäyttöä valmennuksen yhteisöön ja viikoittaisiin Q&A-istuntoihin.
- Asiakkaan tulee osallistua vähintään yhteen neljäsosaan (1/4) live-workshopeista. Tämä tarkoittaa, että osallistumisen tulee kattaa noin neljäsosan kaikista tarjolla olevista workshopeista.
- Asiakkaan on esitettävä vähintään kolme kysymystä viikoittain Slack-kanavalla.
- Jos asiakas täyttää nämä ehdot, mutta ei saavuta maksavia projekteja vähintään sijoittamansa summan verran, hän voi pyytää jatko- tai lisäkäyttöä valmennuksen yhteisöön ja viikoittaisiin Q&A-istuntoihin.
Ennen kuin asiakas voi pyytää jatko- tai lisäkäyttöä, hänen tulee täyttää ja täyttää kaikki kriteerit, jotka on asetettu Ohjelman valmistumislomakkeessa. Kun lomake on täytetty, merkitty valmiiksi ja todisteet vaaditusta osallistumisesta ja tehtävien suorittamisesta on ladattu, vasta sitten pyyntö voidaan lähettää.
Pyynnön lähettämiseksi, lähetä sähköpostia Yritykselle osoitteeseen asiakasvalitukset@omanelamanipomo.fi aiheella "Ohjelmatakuu" ja liitä ohjelmakohtainen suoritusmuoto sähköpostiin. Asiakas löytää ohjelmakohtaisen suoritusmuodon "Oman elämäni pomo" -jäsenalueen Lisämateriaaleista.
Jos asiakas ei pane oppeja täytäntöön ohjelmassa, ja haluaa vain "tutustua" ohjelmaan, ja sen jälkeen pyytää hyvitystä – älä osta Yrityksen ohjelmia. Hyvityksiä ei myönnetä. Yrityksellä on laillinen oikeus perustaa käytäntöjä, jotka estävät koulutusmateriaalien varastamisen, koska suuri määrä ihmisiä yrittää varastaa Yrityksen koulutusmateriaaleja. Tarkennukseksi, hyvityksiä ei myönnetä.
3.4. "Mestarikuvaajaksi 10 tunnissa" -kurssin hyvityskäytäntö
Tässä kurssissa tarjoamme rahapalautuksen, mikäli asiakas voi osoittaa seuranneensa kaikkia kurssin vaiheita ja suorittaneensa vaaditut tehtävät ilman parannusta videoiden tai valokuvien taitotasossa. Rahapalautus myönnetään seuraavin ehdoin:
• Asiakkaan on suoritettava koko kurssi, täytettävä kaikki kurssimoduulit, suoritettava kaikki tehtävät ja esitettävä todisteita suorituksista (esim. kuvakaappaukset, täytetyt työkirjat, katsotut videot).
• Asiakkaan tulee esittää selkeät todisteet siitä, että kurssin menetelmät eivät ole johtaneet hänen taitotasonsa parantumiseen.
• Rahapalautuspyyntö on tehtävä kirjallisesti asiakaspalveluumme 14 päivän kuluessa kurssin päättymisestä. Pyyntö tulee lähettää sähköpostitse osoitteeseen asiakasvalitukset@omanelamanipomo.fi, aiheella "Takuu: Mestarikuvaajaksi 10 tunnissa".
Ennen rahapalautuksen käsittelyä asiakkaan tulee täyttää ja toimittaa kaikki vaadittavat todisteet ja dokumentit, jotka osoittavat hänen aktiivisen osallistumisensa ja tehtävien suorittamisen kurssilla. Kun asiakas on toimittanut vaaditut todisteet ja ne on hyväksytty, rahapalautus prosessoidaan.
3.4. Oikeudellinen perustelu. Asiakkaan kuluttajansuoja-oikeudet ja velvollisuudet Suomessa säätelee Kuluttajansuojalaki (1978/38). Kuluttajansuojalaki säätää myös tiukasti asiakkaiden peruutusoikeudesta ("Hyvitys"). Asiakkaalla on yleisesti Kuluttajansuojalain 6 luvun 14 §:n mukaan oikeus peruuttaa 14 päivän kuluessa ostamisesta tai sopimuksen allekirjoittamisesta. Kuitenkin Yrityksen yllä mainituille palveluille sovelletaan Kuluttajansuojalain 6 luvun 15 §:ää "palvelun suorittaminen ennen peruuttamisajan päättymistä" ja 6 luvun 16 §:ää "peruutusoikeuden rajoitus".
Kuluttajansuojalain 6 luvun 15.2 §:n mukaan "jos kuluttajalle asetetaan sopimuksessa maksuvelvollisuus, digitaalisen sisällön toimittaminen sähköisesti voidaan aloittaa ennen mahdollisen peruuttamisajan päättymistä, jos kuluttaja on antanut nimenomaisen ennakkosuostumuksensa siihen, että sopimuksen täyttäminen alkaa peruuttamisoikeuden voimassaoloaikana, ja antanut hyväksyntänsä sille, että hän näin menettää peruuttamisoikeutensa". Kuluttaja on antanut ennakkosuostumuksena hyväksymällä Oman elämäni pomon käyttöehdot.
Lain 6 luvun 16 §:n mukaan peruutusoikeutta voidaan rajoittaa, jos sopimus koskee tuotetta, joka on valmistettu tai muokattu kuluttajan vaatimusten mukaan tai jolle on annettu erityinen henkilökohtainen leima. Yrityksen "Oman elämäni pomo" -palvelu on luotu käyttäen laajaa aikaa, valmistelua ja räätälöityjä ratkaisuja, jotka sopivat asiakkaan yksilöllisiin tarpeisiin. Näin ollen suuri määrä aikaa ja huolenpitoa on käytetty Yrityksen ohjelmien, tuotteiden, palveluiden ja materiaalien luomiseen ja/tai tarjoamiseen. Tästä syystä Yrityksellä on laillinen oikeus harjoittaa tiukkaa hyvityskäytäntöä Kuluttajansuojalain 6 luvun 16 §:n mukaisesti.
4. Immateriaalioikeudet ja lisenssioikeudet
4.1. Yrityksellä on täydet immateriaalioikeudet kaikkeen sisältöön, joka on luotu "Oman elämäni pomo" -palvelun toteuttamiseksi. Yrityksen "Oman elämäni pomo" -palvelu on Yrityksen yksinomaista omaisuutta, ja sitä suojaa tekijänoikeus-, tavaramerkki- ja immateriaalioikeuslait.
4.2. Kaikki "Oman elämäni pomo" -palvelun käytön kautta syntyvä immateriaaliomaisuus kuuluu yksinomaan Yritykselle. Asiakas sitoutuu olemaan varastamatta tai väärinkäyttämättä Yrityksen immateriaaliomaisuutta millään tavalla.
4.3. Yritys suhtautuu vakavasti immateriaaliomaisuutensa ja lisensoitujen materiaalien suojaamiseen. Luvaton jäljentäminen, levittäminen tai muokkaaminen lisensoitua sisältöämme on ehdottomasti kielletty. Näiden ehtojen rikkominen voi johtaa oikeustoimiin oikeuksiemme ja lisensoitujen materiaaliemme koskemattomuuden turvaamiseksi. Käyttämällä tai saamalla pääsyn lisensoituun sisältöömme, käyttäjät sitoutuvat noudattamaan soveltuvaa lisenssisopimusta ja kunnioittamaan asetettuja rajoja, jotka on tarkoitettu suojaamaan lisenssinantajan oikeuksia. Jos Asiakas rikkoo 4.3 jakson ehtoja, Asiakas sitoutuu maksamaan Yritykselle 20 000 euron vahingonkorvaukset.
5. Henkilökohtainen vastuu ja riskinotto
5.1. Asiakas suostuu käyttämään omaa harkintaansa käyttäessään Yrityksen "Oman elämäni pomo" -palvelua ja Asiakas suostuu siihen, että hän käyttää palvelua omalla vastuullaan. Yrityksen "Oman elämäni pomo" -palvelu on tarkoitettu vain tiedotus- ja koulutustarkoituksiin. Asiakas ymmärtää ja hyväksyy, että kaikki riskit ovat Asiakkaan kannettavina, eikä tuloksia taata millään tavalla Yrityksen "Oman elämäni pomo" -palvelun yhteydessä. Palvelun päätarkoitus on pääasiassa tarjota Asiakkaalle koulutusta ja riittäviä työkaluja, jotka auttavat Asiakasta tekemään järkeviä päätöksiä.
6. Vastuuvapauslauseke
6.1. Yrityksen "Oman elämäni pomo" -palvelu on tarkoitettu vain tiedotus- ja koulutustarkoituksiin. Sovellettavan lain sallimissa rajoissa me nimenomaisesti suljemme pois kaiken vastuun mistä tahansa suorista, epäsuorista tai seurannaisvahingoista, joita Asiakas tai muut voivat kohdata "Oman elämäni pomo" -palvelun yhteydessä, mukaan lukien rajoituksetta kaikki vastuut onnettomuuksista, viivästyksistä, vammoista, vahingoista, menetyksistä, kuolemasta, menetetyistä voitoista, henkilökohtaisista tai liiketoiminnan keskeytyksistä, väärinkäytöksistä tiedoissa, fyysisistä tai henkisistä sairauksista, tiloista tai ongelmista, fyysisistä, henkisistä, emotionaalisista tai hengellisistä vammoista tai vahingoista, tulojen tai liikevaihdon menetyksistä, liiketoiminnan, voittojen tai sopimusten menetyksistä, odotettujen säästöjen menetyksistä, tietojen menetyksistä, liikearvon menetyksistä, hukkaan heitetystä ajasta ja mistä tahansa muusta vahingosta tai menetyksestä, riippumatta siitä, aiheutuiko se huolimattomuudesta, sopimusrikkomuksesta tai muusta syystä, vaikka se olisi ennakoitavissa.
Asiakas nimenomaisesti tunnustaa ja suostuu siihen, että hän ei ole vastuussa minkään muun ohjelman, tuotteen, palvelun tai ohjelma-aineiston osallistujan tai käyttäjän, mukaan lukien Asiakas itse, herjaavasta, loukkaavasta tai laittomasta käytöksestä.
6.2. Oikeudellinen ja taloudellinen vastuuvapauslauseke. Yrityksen "Oman elämäni pomo" -palvelua ei tule käsittää tai luottaa millään tavalla liiketoiminta-, talous- tai oikeudellisena neuvona. Palvelun kautta tarjottavat tiedot eivät ole tarkoitettu korvaamaan ammattimaisia neuvoja, joita Asiakkaan oma kirjanpitäjä, lakimies tai talousneuvoja voi tarjota. Yritys ei anna taloudellista tai oikeudellista neuvontaa millään tavalla. Asiakkaita kehotetaan neuvottelemaan omien kirjanpitäjiensä, lakimiestensä tai talousneuvojiensa kanssa kaikista heidän tulojaan ja verojaan koskevista kysymyksistä ja huolista heidän erityistilanteessaan. Asiakas suostuu siihen, että Yritys ei ole vastuussa Asiakkaan tuloista, liiketoimintapäätösten onnistumisesta tai epäonnistumisesta, rahoitustilanteen paranemisesta tai heikkenemisestä tai mistään muusta seurauksesta, joka voi aiheutua tiedoista, joita Asiakkaalle on esitetty "Oman elämäni pomo" -palvelun kautta. Asiakas on yksin vastuussa omista tuloksistaan.
6.3. Tulotakuu. Asiakas tunnustaa, että Yritys ei ole eikä anna mitään esityksiä etuja, tulevia tuloja, kuluja, myyntivolyymiä tai mahdollista kannattavuutta tai tappiota koskevista seikoista, jotka voivat johtua Asiakkaan osallistumisesta "Oman elämäni pomo" -palveluun. Yritys ei voi eikä takaa, että Asiakas saavuttaa minkään tietyn tuloksen, positiivisen tai negatiivisen, taloudellisen tai muun, käyttämällä "Oman elämäni pomo" -palvelua, ja Asiakas hyväksyy ja ymmärtää, että tulokset vaihtelevat yksilöittäin. Me nimenomaisesti kiellämme vastuun millään tavalla Asiakkaan valinnoista, toimista, tuloksista, käytöstä, väärinkäytöstä tai käyttämättä jättämisestä saaduista tai hankituista tiedoista "Oman elämäni pomo" -palvelun kautta. Asiakas suostuu siihen, että tulokset ovat täysin hänen omiaan, eikä me ole vastuussa millään tavalla hänen tuloksistaan. Yritys ei ota vastuuta Asiakkaan liiketoiminnan menestyksestä tai epäonnistumisesta.
6.4. Virheet ja puutteet. Emme anna mitään takuuta tai vakuutusta tiedon tarkkuudesta, ajantasaisuudesta, suorituskyvystä, täydellisyydestä tai soveltuvuudesta Yrityksen "Oman elämäni pomo" -palvelussa. Olemme pyrkineet esittämään Asiakkaalle mahdollisimman tarkat ja ajantasaiset tiedot, mutta koska tieteellinen tutkimus kehittyy jatkuvasti, emme voi olla vastuussa sisältömme tarkkuudesta. Asiakas tunnustaa, että tällaiset tiedot voivat sisältää epätarkkuuksia tai virheitä, emmekä me ole vastuussa mistään tällaisista epätarkkuuksista tai virheistä lain sallimissa rajoissa.
6.5. Linkit muihin verkkosivustoihin. Saatamme tarjota linkkejä ja osoittimia kolmansien osapuolien ylläpitämiin muihin verkkosivustoihin, jotka voivat viedä sinut Yrityksen "Oman elämäni pomo" -palvelun ulkopuolelle. Nämä linkit on tarjottu kätevyytesi vuoksi, eikä mikään linkki palveluissamme mihinkään muuhun verkkosivustoon tarkoita hyväksyntäämme, sponsorointiamme tai hyväksymistämme kyseisestä verkkosivustosta tai sen omistajasta. Emme tue emmekä ole vastuussa ulkoisten resurssien näkemyksistä, mielipiteistä, tosiasioista, neuvoista tai lausunnoista, jotka on viitattu verkkosivustollamme tai sen sisällössä, tai niiden tarkkuudesta tai luotettavuudesta. Emme ota vastuuta virheistä tai puutteista, joita voi esiintyä Yrityksen "Oman elämäni pomo" -palveluun sisältyvissä muissa verkkosivustoissa. Meillä ei ole hallintaa näiden verkkosivustojen sisällön tai toiminnallisuuden suhteen, emmekä me ota vastuuta mistään tappiosta, vahingosta tai muusta, joka voi aiheutua niiden käytöstä, emmekä siten takaa minkään muun verkkosivuston tarkkuutta, täydellisyyttä tai hyödyllisyyttä. On sinun vastuullasi tarkistaa kyseisten linkitettyjen verkkosivustojen käyttöehdot ja tietosuojakäytännöt varmistaaksesi, että ymmärrät ja hyväksyt ne.
7. Vahingonkorvaus, vastuunrajoitus ja vaatimusten hylkääminen
7.1. Vahingonkorvaus. Asiakas sitoutuu kaikissa tilanteissa puolustamaan, korvaamaan ja pitämään Yrityksen sekä kaikki Yrityksen yhteistyökumppanit, agentit, urakoitsijat, johtajat, osakkeenomistajat, työntekijät, yhteistyökumppanit, seuraajat, siirronsaajat, määräysvallan saaneet ja lisenssinhaltijat, soveltuvilta osin, vahingoittumattomina kaikilta vaatimuksilta, toimenpiteiltä, vahingoilta, vastuilta, kustannuksilta ja kuluilta, mukaan lukien oikeudelliset kulut ja menot, jotka aiheutuvat Yrityksen "Oman elämäni pomo" -palvelun käytöstä tai Asiakkaan rikkomuksesta mitä tahansa näissä Ehdoissa tai muussa sopimuksessa Yrityksen kanssa asetettua velvoitetta, takuuta, esitystä tai sopimusehtoa vastaan.
7.2. Vastuunrajoitus. Yritys ei ole millään tavalla vastuussa tiedoista, tuotteista tai materiaaleista, joita Asiakas pyytää tai saa Yrityksen "Oman elämäni pomo" -palvelun kautta tai sen yhteydessä. Yritys ei ota vastuuta onnettomuuksista, viivästyksistä, vammoista, vahingoista, menetyksistä, kuolemasta, menetetyistä voitoista, henkilökohtaisista tai liiketoiminnan keskeytyksistä, väärinkäytöksistä tiedoissa, fyysisistä tai henkisistä sairauksista, tiloista tai ongelmista tai muista seikoista, johtuen mistä tahansa teosta tai laiminlyönnistä keneltä tahansa tai miltä tahansa liiketoiminnalta, olivatpa ne omistajia, henkilökuntaa, agentteja, yhteistyökumppaneita, urakoitsijoita, toimittajia, yhteistyökumppaneita tai muita, jotka ovat yhteydessä meihin. Yritys ei ota vastuuta mistään omistajista, henkilökunnasta, agenteista, yhteistyökumppaneista, urakoitsijoista, toimittajista, yhteistyökumppaneista tai muista, jotka osallistuvat Yrityksen "Oman elämäni pomo" -palvelun tarjoamiseen millään tavalla tai missään paikassa. Jos Asiakas käyttää "Oman elämäni pomo" -palvelua tai mitä tahansa muuta tietoa, jota me tarjoamme tai joka liittyy meihin, me emme ota vastuuta.
7.3. Vaatimusten hylkääminen. Yritys ei missään tapauksessa ole velvollinen korvaamaan suoria, epäsuoria, erityisiä, satunnaisia tai seuraamuksellisia vahinkoja kenellekään "Oman elämäni pomo" -palvelun käytöstä tai luottamuksesta Yrityksen palveluun tai siihen liittyviin tahoihin millään tavalla, ja Asiakas vapauttaa täten Yrityksen kaikista vaatimuksista; mukaan lukien rajoituksetta ne, jotka liittyvät menetettyihin voittoihin, henkilökohtaisiin tai liiketoiminnan keskeytyksiin, henkilövahinkoihin, onnettomuuksiin, väärinkäytöksiin tiedoissa tai mihin tahansa muuhun menetykseen, fyysiseen tai henkiseen sairauteen, tilaan tai ongelmaan tai muuhun, vaikka Yritys olisi nimenomaisesti neuvottu tällaisten vahinkojen tai vaikeuksien mahdollisuudesta.
8. Asiakkaiden käyttäytyminen
8.1. Asiakas suostuu olemaan käyttämättä Yrityksen "Oman elämäni pomo" -palvelua tavalla, joka aiheuttaa tai todennäköisesti aiheuttaa palvelun keskeytymisen, vahingoittumisen tai heikentymisen millään tavalla. Asiakas ymmärtää olevansa yksin vastuussa kaikista sähköisistä viestinnöistä ja sisällöistä, jotka lähetetään Asiakkaan tietokoneelta tälle verkkosivustolle ja sen sisällölle sekä Yritykselle.
8.2. Asiakkaan on käytettävä "Oman elämäni pomo" -palvelua vain laillisiin tarkoituksiin.
8.3. Ennen kuin Asiakas ostaa ja osallistuu "Oman elämäni pomo" -ohjelmaan, Asiakkaan on arvioitava omat ammatilliset olosuhteensa, mukaan lukien mahdolliset olemassa olevat työsopimukset, varmistaakseen, että hänellä on lupa osallistua ohjelmassa esitettyyn freelancertyöhön. Asiakas tunnustaa, että on hänen velvollisuutensa varmistaa, ettei mitään laillisia rajoituksia tai työnantajan politiikkoja estä häntä osallistumasta "Oman elämäni pomo" -ohjelman freelancertoimintaan.
8.4. Asiakkaan on kielletty aiheuttamasta haitallista vaikutusta, puhumasta pahaa verkkoseminaarien aikana tai muissa verkko- tai offline-tilaisuuksissa, keskusteluissa, yhteisöissä, foorumeissa jne. Asiakas sitoutuu olemaan aiheuttamatta negatiivista vaikutusta Yrityksen "Oman elämäni pomo" -palveluun tietokoneviruksilla tai muilla haitallisilla tai samankaltaisilla tietokonekoodeilla, eikä toistamaan, kopioimaan tai jälleenmyymään mitään osaa Yrityksen "Oman elämäni pomo" -palvelusta tavalla, joka ei ole näiden Käyttöehtojen tai minkään muun Yrityksen kanssa tehdyn sopimuksen mukainen. Jos Asiakas rikkoo 8.3 jakson ehtoja, Asiakas on velvollinen maksamaan Yritykselle 20 000 euron vahingonkorvaukset.
8.5. Yritys on kaikkien "Oman elämäni pomo" -palvelun immateriaalioikeuksien ja lisenssioikeuksien omistaja. Ostamalla tai käyttämällä "Oman elämäni pomo" -palvelua Asiakas sitoutuu pitämään kaiken palvelun sisällön luottamuksellisena eikä jakamaan sitä kenenkään kanssa. 8.4 jakson ehtojen rikkomisesta Asiakas on velvollinen maksamaan Yritykselle 20 000 euron vahingonkorvaukset.
9. Viestintäkäytännöt ja jäsenen vastuu
Olemme sitoutuneet tarjoamaan turvallisen ja tukevan ympäristön kaikille jäsenillemme. Tämän tavoitteen saavuttamiseksi on välttämätöntä, että kaikki jäsenet noudattavat seuraavia sääntöjä yhteisömme sisäisessä ja ulkoisessa vuorovaikutuksessa:
9.1. Yhteisön ulkopuolisen viestinnän rajoitukset: Jäsenet eivät saa jakaa henkilökohtaisia yhteystietojaan (kuten puhelinnumeroita tai sähköpostiosoitteita) eivätkä muodostaa ulkopuolisia viestintäryhmiä (kuten WhatsApp-ryhmiä) yhteisön alustan kautta tapaamiensa henkilöiden kanssa.
9.2. Markkinointikielto: Jäseniltä kielletään minkä tahansa tuotteen tai palvelun markkinointi yhteisön alustalla ilman FUNNEL 4 YOU Ab
nimenomaista lupaa.
9.3. Sakot rikkomuksista: Mikäli jäsen rikkoo näitä viestintäkäytäntöjä, häntä odottaa 20 000 euron suuruinen sakko.
9.4. Ilmoituspalkkio: Jäsenille, jotka raportoivat sääntörikkomuksista, tarjotaan 1 000 euron palkkio kiitoksena heidän avustaan yhteisön sääntöjen ylläpidossa ja turvallisuuden varmistamisessa. Palkkio maksetaan vain, jos raportoitu tapaus on perusteellisesti varmennettu ja todettu sääntörikkomukseksi Yrityksen toimesta.
9.5. Valvonta ja itsevalvonta: Emme aktiivisesti valvo jokaisen jäsenen toimintaa, vaan luotamme yhteisömme jäsenten itsevalvontaan. Kaikkia jäseniä kehotetaan ilmoittamaan epäilyttävästä toiminnasta, jotta voimme yhdessä ylläpitää turvallista ja positiivista oppimisympäristöä.
10. Sopimuksen päättäminen
10.1. Yrityksellä on oikeus irtisanoa Asiakkaan Oman elämäni pomo -palvelun käyttöoikeus sekä nämä käyttöehdot, jos seuraavat tapahtumat toteutuvat:
10.2. Asiakas hyväksyy, että Yrityksellä voi oman harkintansa mukaan lopettaa palvelun Oman elämäni pomo ja rajoittaa, keskeyttää tai irtisanoa Asiakkaan sopimuksen ilman hyvitystä tai kuukausimaksujen anteeksiantoa, jos Asiakas tulee häiritseväksi tai rikkoo näitä Palveluehtoja.
10.3. Asiakas hyväksyy, että yhtiö voi oman harkintansa mukaan lopettaa palvelun Oman elämäni pomo tapauskohtaisesti hyvityksen kanssa tai ilman hyvitystä, jos asiakas aiheuttaa kohtuutonta haittaa yhtiölle käynnistämällä useita hallinnollisia tapauksia viranomaisten kanssa ilman laillista perustetta, esittämällä epäasialliset ja negatiiviset kommentit yhtiön palveluista julkisesti tai sosiaalisessa mediassa tai levittämällä harhaanjohtavia vääriä tietoja yhtiöstä yleisölle tai muille asiakkaille tai viranomaisille.
11. Tietosuoja
11.1. Yritys suosittelee kaikkia asiakkaitaan lukemaan huolellisesti Yrityksen tietosuojaseloste ennen kuin he ostavat, käyttävät tai saavat käyttöönsä Yrityksen "Oman elämäni pomo" -palvelun.
11.2. Lisätietoja siitä, miten Yritys käsittelee henkilötietoja, löytyy Yrityksen virallisesta tietosuojaselosteesta: https://www.omanelamanipomo.fi/tietosuojaseloste
12. Vahingot ja korvauslauseke
12.1. Yritys ei ole vastuussa liiketoiminnan voittojen menetyksestä tai muista vastaavista vahingoista. Yritys ei korvaa välilliset vahingot, jotka riippuvat Asiakkaasta tai muusta kolmannesta osapuolesta.
13. Sovellettava laki ja riidanratkaisut
13.1. Näihin ehtoihin sovelletaan ja niitä tulkitaan Suomen lakia noudattaen. Kaikki näistä käyttöehdoista tai niiden rikkomisesta, irtisanomisesta tai pätemättömyydestä johtuvat tai niihin liittyvät riidat tai vaatimukset ratkaistaan lopullisesti Helsingin käräjäoikeudessa. Oikeudenkäynnin kieli on englanti.
14. Asiakasvalitukset
14.1. Kaikki asiakasvalitukset tulee ensisijaisesti ohjata Yrityksen viralliseen valituspostiin: asiakasvalitukset@omanelamanipomo.fi.
14.2. Jos Asiakas ei ole tyytyväinen Yrityksen päätökseen Asiakkaan valituksesta, Asiakas voi kääntyä Suomen Kilpailu- ja kuluttajaviraston ("KKV") puoleen heidän verkkosivustollaan: https://www.kkv.fi/en/.
15. Käyttöehtojen muutokset
15.1. Asiakas tunnustaa ja suostuu siihen, että Yrityksellä on oikeus tehdä kirjallisia muutoksia näihin Käyttöehtoihin milloin tahansa.